Mapa de procesos en vigor na Facultade de Dereito (1º nivel)
Mapa de procesos en vigor na Facultade de Dereito (2º nivel)
Os procedementos iniciais do SGIC correspóndense coa versión avaliada pola ACSUG no curso 2009/2010 (edicións 01-03), que permanecerán en vigor ata que sexan reemplazados polos procedementos mellorados no marco do ciclo de mellora do funcionamento do SGIC do centro. A estes efectos, fóronse elaborando versións melloradas dos documentos en vigor (o manual de calidade e algúns dos procedementos e anexos asociados).
A mellora do deseño do primeiro bloque de procedementos do SGIC relacionados coa área de procesos docentes foi elaborada en 2013 pola Área de Apoio á Docencia e á Calidade da Universidade de Vigo e validada e aprobada o 11 de setembro de 2013, respectivamente, pola Comisión de Calidade e a Xunta de Facultade.
Código | Procedemento | Aprobación |
---|---|---|
DO-0102 P1 | Seguimento e mellora das titulacións | 11/09/2013 |
DO-0103 P1 | Suspensión e extinción dunha titulación | 11/09/2013 |
DO-0202 P1 | Promoción das titulacións
Anexo 1. Protocolo para a elaboración do Plan de promoción do centro |
11/09/2013 |
DO-0203 P1 | Orientación ao alumnado | 11/09/2013 |
DO-0204 P1 | Xestión das prácticas externas | 11/09/2013 |
DO-0205 P1 | Xestión da mobilidade | 11/09/2013 |
DO-0301 P1 | Información pública e rendemento de contas | 11/09/2013 |
XD-01 | Control de documentos | 11/09/2013 |
XD-02 | Xestión de documentos e evidencias | 11/09/2013 |
A actualización e mellora do segundo bloque, relacionada coa área de procesos estratéxicos e co Manual de Calidade, elaborouse en 2014 pola Área de Apoio á Docencia e á Calidade e foi validada e aprobada, respectivamente, o 2 e o 6 de marzo de 2015 pola Comisión de Calidade e a Xunta de Facultade.
Código | Procedemento | Aprobación |
---|---|---|
DE-01 P1 | Planificación e desenvolvemento estratéxico | 06/03/2015 |
DE-02 P1 | Seguimento e medición
Anexo 1: Ficha de indicador |
06/03/2015 |
DE-03 P1 | Revisión do sistema pola dirección | 06/03/2015 |
MC-02 P1 | Xestión de queixas, suxestións e felicitacións
Anexo 1: Formulario electrónico QSP |
06/03/2015 |
MC-05 P1 | Satisfacción das usuarias e usuarios
Anexo 1: Plan Anual de Avaliación da satisfacción dos usuarios e usuarias |
06/03/2015 |
A terceira fase desenvolveuse pola Área de Apoio á Docencia e á Calidade en 2015 e o primeiro trimestre do 2016, e centrouse na área de procesos de xestión académica (AC). Tamén se modificou o procedemento DO-0101, que fora mellorado xa en 2013, para incorporar ao mesmo a modificación e acreditación das titulacións. A actualización e mellora dos procedementos foi validada e aprobada, respectivamente, o 1 e o 7 de abril de 2016 pola Comisión de Calidade e a Xunta da Facultade.
Código | Procedemento | Aprobación |
---|---|---|
AC-0104 P1 | Accesos e admisión | 07/04/2016 |
AC-0201 P1 | Matrícula | 07/04/2016 |
AC-0401 P1 | Expedición de títulos oficiais
Anexo 1. Solicitude de expedición do título oficial e carta de pagamento. |
07/04/2016 |
DO-0101 P1 | Deseño, verificación, modificación e acreditación das titulacións | 07/04/2016 |
A cuarta fase desenvolveuse pola Área de Calidade entre 2015 e 2017, e centrouse na revisión e actualización dos procedementos relacionados cos procesos de xestión de persoal (PE), PAS e PDI. Tamén se modificou o procedemento DO-0201, que fora mellorado xa en 2013, para incorporar ao mesmo o desenvolvemento dos aspectos ligados á detección de necesidades de PDI a través da PDA e do POD. A actualización e mellora dos procedementos foi validada e aprobada, respectivamente, o 21 de xullo e o 22 de setembro de 2017 pola Comisión de Calidade e a Xunta da Facultade.
Código | Procedemento | Aprobación |
---|---|---|
PE-01 P1 | Xestión do PAS | 22/09/2017 |
PE-02 P1 | Xestión do PDI | 22/09/2017 |
DO-0201 P1 | Planificación e desenvolvemento do ensino
Anexo 1. Modelo-guía para realizar o informe de accións de coordinación |
22/09/2017 |
No ano 2019 validouse, na Comisión de Calidade celebrada o 17 de decembro de 2019, e aprobouse por Xunta de Facultade o 19 de Decembro do 2019, o procedemento IA01- Xestión dos recursos materiais e dos servizos, en sustitución dos procedementos relacionados coa xestión dos recursos materiais e dos servizos (“PA07 Xestión dos recursos materiais” y “PA08 Xestión dos servizos “).
Código | Procedemento | Aprobación |
---|---|---|
IA-01 P1 | Xestión dos recursos materiais e dos servizos | 19/12/2019 |
No ano 2020 validouse, na Comisión de Calidade celebrada o 17 de novembro de 2020, e aprobouse por Xunta de Facultade o 18 de decembro do 2020, a actualización dos procedementos DO-0301 (Información Pública e Rendemento de Contas) tras a simplificación do procedemento e revisión do rexistro asociado, para a mellora da súa eficiencia e da súa utilidade, e MC-05 (Medición da satisfacción dos grupos de interese) tras a simplificación de rexistros e mellora da eficiencia e utilidade do procedemento. Ademáis, modifícase o título que pasa a ser: “Medición da satisfacción dos grupos de interese”
Código | Procedemento | Aprobación |
---|---|---|
MC-05 | Medición da satisfacción dos grupos de intereses | 18/12/2020 |
D0-0301 | Información Pública e Rendemento de Contas | 18/12/2020 |
No ano 2021 validouse, na Comisión de Calidade celebrada o 20 de maio de 2021, e aprobouse por Xunta de Facultade o 8 de Xullo de 2021, a actualización do procedemento DO-0203. Os principais cambios están relacionados coa incorporación do tratamento das necesidades específicas de apoio educativo e unha maior integración dos mestrados neste procedemento, despois de detectadas varias debilidades a este respecto.
Código | Procedemento | Aprobación |
---|---|---|
DO-0203 | Orientación ao alumnado e atención ás necesidades específicas de apoio educativo | 8/07/2021 |