Onde quedan as garantías xurídicas ante a transformación dixital do sector público? Para dar resposta a esta pregunta a Facultade de Dereito do campus de Ourense acolleu este venres unha conferencia de Julián Valero, catedrático de Dereito Administrativo da Universidad de Murcia. Nela, o experto afondou en como “hai unha tensión latente entre a maior eficacia que posibilita a tecnoloxía e os dereitos dos cidadáns” e na necesidade dunha actualización do dereito administrativo ante esta transformación.

No acto, o relator estivo acompañado por Marta Fernández, decana da Facultade de Dereito, e Roberto Bustillo, profesor deste centro. Na súa conferencia, Julián Valero analizou como a tecnoloxía obriga ao dereito, e en concreto ás garantías xurídicas, a reformularse ante a transformación dixital. “Trátase de garantir a efectividade das previsións normativas no contexto actual de transformación tecnolóxica que estamos vivindo en todos os ámbitos da sociedade”, afirmou o catedrático. Durante a súa conferencia, á que asistiron Ana Garriga, delegada de Protección de Datos da Universidade de Vigo, e Alma M. Gómez, directora da Área de Administración Electrónica desta institución académica, o experto achegouse ás últimas novidades lexislativas en dereito administrativo nesta materia, explicou iniciativas se están pondo en marcha á hora de modernizar ás administracións públicas, achegouse á resposta que se leva dado desde o punto de vista do dereito a esta revolución e expuxo cales son os desafíos que para o futuro supón a implantación de ferramentas tales como a intelixencia artificial ou a cadea de bloques.

Ler a noticia completa no DUVI