Unha conferencia aborda a aplicación do bo goberno corporativo en empresas que non cotizan en bolsa

O Curso de Actualización Xurídica 2020/2021 da Facultade de Dereito do campus de Ourense continuou este venres a súa programación do segundo cuadrimestre cunha conferencia de Santiago Hierro, catedrático de Dereito Mercantil da Universidad de Alcalá de Henares. Nela afondou na aplicación de políticas de bo goberno corporativo, inicialmente creadas para as compañías que cotizan en bolsa, en sociedades pechadas e empresas familiares, que están fóra do mercado de accións.

Na presentación da conferencia, Marta Fernández, decana da Facultade de Dereito, destacou como con esta conferencia continúa un curso que xurdiu coa idea de “facilitar unha formación multidisciplinar dos docentes, investigadores e alumnos deste centro e facilitar tamén a súa actualización en temáticas específicas”. Pola súa banda, Ana María Tobío, catedrática de Dereito Mercantil da UVigo, lembrou como a intervención de Santiago Hierro estaba previsto que se celebrase na anterior edición do Curso de Actualización Xurídica, hai xa un ano, pero debido á declaración do estado de alarma pola covid-19 tívose que anular. Do relator, destacou o seu “excelente” e “dilatado” curriculum tanto académico como profesional, subliñando do primeiro deles como Santiago Hierro é doutor tanto en Dereito como en Economía, tendo entre os seus ámbitos de especialización o dereito de sociedades.

Ler a noticia completa no DUVI