Un obradoiro aborda o uso de medios telemáticos nas sociedades de capital

Durante a pandemia, as sociedades de capital tiveron, ao igual que o resto de sectores, que afrontar o reto de manter a súa actividade recorrendo ao emprego dos medios electrónicos. Isto traduciuse no seu caso en aspectos como a celebración telemática das xuntas xerais ou mesmo a constitución das sociedades a través de Internet. Este xoves, a Facultade de Dereito do campus de Ourense acolleu un obradoiro que tivo como obxectivo achegarse ao estado actual da utilización dos medios electrónicos nas sociedades de capital, aos seus problemas e paradoxos.

A actividade estivo organizada pola Área de Dereito Mercantil da Universidade de Vigo, estando dirixida por Ana María Tobío, catedrática de Dereito Mercantil da UVigo, e Juan Manuel de los Ríos, profesor e vicedecano da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense. O obradoiro correu a cargo de Josefina Boquera, catedrática de Dereito Mercantil da Universitat de València, que conta cunha dilatada traxectoria investigadora no eido do dereito societario, e en particular no funcionamento das súas xuntas xerais e dos órganos de administración. O obradoiro, explicou Josefina Boquera, centrouse na utilización dos medios telemáticos no funcionamento e constitución de sociedades de capital, abordando cuestións como os dereitos que poden exercitar as e os socios por estes medios e a súa constitución de xeito virtual. Tamén se achegou ao uso neste eido “das futuras tecnoloxías, como o blockchain e a intelixencia artificial”, das que a relatora destacou que “eu creo que nun tempo non demasiado amplo tamén se utilizarán nas sociedades de capital”.