Alumnado de Dereito familiarízase coas características da autopsia

A Facultade de Dereito do campus de Ourense organizou este venres un taller práctico de metodoloxía xeral de autopsia. Nel, Fernando Serrulla Rech, responsable da Unidade de Antropoloxía Forense do Instituto de Medicina Legal de Galicia (Imelga), explicou ao alumnado e profesorado asistente as características desta dilixencia, que ten entre os seus obxectivos determinar a causa e circunstancias dunha morte no marco dunha investigación xudicial.

O taller foi presentado por Marta Fernández, decana da Facultade de Dereito, e Benjamín Mayo, coordinador profesional do Máster Universitario en Avogacía do campus de Ourense, que agredeceron a participación de Fernando Serrulla nesta nova actividade do centro e subliñaron o seu dilatado curriculum forense. Así, na traxectoria deste médico forense destacan casos como a autopsia de Diana Quer tralo achado do seu cadáver, a segunda autopsia que identificou os restos dos fillos de José Bretón tras unha primeira autopsia errónea, a identificación de corpos do 11-M ou a exhumación de soldados descoñecidos mortos na guerra das Malvinas.