Persoal docente e investigador das universidades de México e Vigo dialogan sobre os conflitos no estado de dereito

A delegación do país latinoamericano ascende a unha trintena de persoas

Este luns arrancou na Facultade de Dereito do campus de Ourense o V Coloquio Binacional México-España. A cita, organizada pola Universidade Autónoma de México (Unam) co apoio da Universidade de Vigo, reúne ata o mércores a medio centenar de persoal docente e investigador e xuristas dos dous países para fomentar o diálogo e o intercambio de coñecemento no eido da xestión de conflitos no estado de dereito.

20181126

Pablo Raúl Bonorino, profesor da Universidade de Vigo director académico deste coloquio pola parte española, salientou antes do inicio da cita o seu agradecemento á Unam pola elección da Universidade de Vigo para acoller esta iniciativa “da universidade máis importante de México tanto en cantidade de alumnado como en prestixio”. Sobre a celebración do encontro recalcou na inauguración como “o espírito co que organizamos o coloquio é o de priorizar o diálogo entre todos os asistentes, trátase de escoitar e de que nos escoiten. A Universidade é isto que vamos a facer os vindeiros tres días”, afirmou o profesor. Do mesmo xeito, Marta Fernández, decana da Facultade de Dereito do campus de Ourense, recalcou na benvida ás e aos participantes como este encontro é unha oportunidade “para transferir coñecemento, para internacionalizar a investigación e para intercambiar boas prácticas”.