Ourense acollerá o V Coloquio Binacional México-España

A delegación latinoamericana ascenderá a unha trintena de persoal docente e investigador

A Facultade de Dereito do campus de Ourense acollerá do 26 ao 28 de novembro o V Coloquio Binacional México-España. A Universidade Autónoma de México (Unam) escolleu este centro para a celebración dunha iniciativa que pretende pór en interacción persoal docente e investigador dun e doutro país no eido xurídico. A cita, que contará coa participación de arredor de medio centenar de relatoras e relatores mexicanos e españois, estará centrada na temática da xestión de conflitos no estado de dereito.

20181122

“É unha honra para a Universidade de Vigo que o centro de posgrao en materia xurídica da Unam, a universidade máis importante de México tanto en cantidade de alumnado como en prestixio, nos escollese para celebrar este evento”, comenta Pablo Raúl Bonorino, profesor da Universidade de Vigo director académico deste V Coloquio Binacional Mexico-España xunto á representante da Unam Abril Uscanga Barradas. Esta elección, apunta Bonorino, “amosa como a Universidade de Vigo está no mapa da filosofía do dereito” e “recoñece de certo modo todo o traballo que ano tras ano vimos realizamos no eido da filosofía do dereito” con proxecto estatais de investigación e iniciativas como a revista InterseXiones ou o ciclo Pensar o Cine. Todas estas accións, destaca o profesor da Facultade de Dereito, implican a moitas e moitos  investigadores e profesionais de procedencias moi diversas “e agora recollemos os froitos de ir tecendo pouco a pouco toda esa rede de relacións”.