Créase na Facultade de Dereito o Observatorio de Estudos sobre Corrupción Pública

Estará financiado pola Fundación Alfonso Martín Escudero e dirixido por Roberto Bustillo

“Crear, impulsar e difundir coñecemento sobre aspectos xurídicos e metaxurídicos relacionados co fenómeno da corrupción do poder público”. Con este obxectivo presentouse este mércores no campus de Ourense o novo Observatorio de Estudos sobre Corrupción Pública. Xestionado desde a Facultade de Dereito polo Grupo de Investigación Medea Iuris deste centro, o laboratorio nace grazas á alianza da Universidade de Vigo coa Fundación Alfonso Martín Escudero, que financiará o funcionamento deste instrumento. O profesor Roberto Bustillo será o seu director.

Salustiano Mato, reitor da Universidade de Vigo, e José Ramón Parada, presidente da Fundación Alfonso Martín Escudero, foron os encargados de asinar o convenio que pon en marcha este observatorio. Agradecendo á fundación a confianza depositada, Mato recalcou como “é un orgullo poder trasladar o talento dos nosos científicos e científicas, neste caso do eido das ciencias xurídicas, á sociedade civil”. Medidas como este observatorio, recalcou o reitor, constitúen “unha maneira de transferir coñecemento de xeito efectivo”. Amosando o seu desexo de que este órgano “teña o impacto desexado”, Mato fixo fincapé na importancia da investigación neste eido, tendo en conta que a corrupción hoxe en día “é unha preocupación de todos”. Pola súa banda, José Ramón Parada, profesor honorario da Facultade de Dereito e de orixe ourensá, explicou os motivos que levaron á fundación que preside, unha institución sen ánimo de lucro benéfico-docente, a financiar este observatorio. Deste xeito, indicou, a iniciativa enmárcase dentro da súa misión de "desenvolver actividades en beneficio das institucións" españolas e tendo en conta que “se algo hoxe en día preocupa institucionalmente aos españois é a corrupción”. A posta en marcha en Ourense, apuntou, fíxose tendo en conta factores como o perfil “progresista” e “moderno” da Universidade de Vigo e o feito de atopar en Roberto Bustillo, “un ilustre administrativista con experiencia en xestión universitaria”, un candidato axeitado para dirixilo.