Marta Fernández renova o seu cargo como decana de Dereito

A Xunta de Facultade votou por unanimidade a favor da súa continuidade

A Xunta de Facultade de Dereito votou este venres por unanimidade a reelección de Marta Fernández como decana deste centro. A súa candidatura, a única que se presentou ás eleccións a decanato, acadou 24 votos favorables, todos os depositados na urna. A profesora afronta un segundo mandato co obxectivo de dar continuidade ao traballo desenvolvido ata o de agora polo seu equipo e polos anteriores equipos decanais, tal e como destacou no seu discurso.

20181214

“Estou moi contenta co resultado. Agradezo o respaldo da Xunta de Facultade, un respaldo sentido non só hoxe senón ao longo destes tres últimos anos e que foi o que finalmente me animou a presentarme co meu equipo de novo”, comentou Marta Fernández trala súa reelección. O apoio recibido, recalcou, “dáme máis forza e ilusión para afrontar os próximos tres anos e os retos que temos por diante e para os que necesitamos a colaboración de todos os colectivos, tanto alumnado como persoal docente e investigador como persoal de administración e servizos”.