Marta Fernández opta a un segundo mandato como decana de Dereito

A votación da Xunta de Facultade será o 14 de decembro

“O noso obxectivo estratéxico prioritario foi e deberá seguir sendo consolidar e sobre todo reforzar cada vez máis a posición da Facultade de Dereito de Ourense dentro do Sistema Universitario de Galicia”. Con este obxectivo e tras tres anos ao fronte deste centro, Marta Fernández opta a renovar o seu cargo como decana da Facultade de Dereito do campus de Ourense. A súa foi a única candidatura presentada ás eleccións, sendo a votación da Xunta de Facultade o venres 14 de decembro.

20181212

O equipo co que se presenta a este segundo mandato, indica Marta Fernández, “é claramente de continuidade do anterior´”, agradecendo “o apoio, colaboración, implicación e arduo traballo desenvolvido por ese equipo”. Concepción Martínez mantense como secretaria da facultade e Lourdes Borrajo como vicedecana. Susana Álvarez incorpórase como vicedecana e Francisca Fernández Prol, ata o de agora vicedecana, pasa a asumir a coordinación de grao. Continúan tamén María Dolores Fernández, coordinadora do Mestrado Universitario en Avogacía, e Belén Sánchez, coordinadora de Relacións Internacionais.