A VI Liga de Debate da Universidade de Vigo busca aos mellores oradores

Poden participar equipos dos diferentes centros da institución académica

Unha edición máis, e van seis, a Liga de Debate da Universidade de Vigo ponse en marcha. Dirixida desde a Facultade de Dereito do campus de Ourense polo profesor de Filosofía do Dereito Pablo Raúl Bonorino, a actividade volve un ano máis a apostar por fomentar entre o alumnado a capacidade de diálogo, de argumentación e de debate co obxectivo último de mellorar a súa formación. A participación está aberta ás e aos estudantes interesados de calquera centro da Universidade de Vigo.

20181113

Avalada polos bos resultados que ten en cada edición tanto en participación como sobre todo en valoración positiva das e dos participantes, a cita preséntase este curso académico co obxectivo de acadar unha maior participación dos diferentes campus. Sobre os beneficios de fomentar o debate entre a comunidade universitaria, Pablo Raúl Bonorino lembra como debater implica traballar habilidades e competencias transversais do alumnado tales como saber falar e expresarse axeitadamente en público, argumentar e contraargumentar sen violencia, documentarse, traballar en equipo, dialogar e chegar a acordos, entre outras cuestións. Estas competencias e habilidades, recalca o docente, precisamente por ser transversais no currículo académico acaban non sendo abordadas especificamente en ningunha materia a pesar da súa relevancia.