Facultade de Fisioterapia

A quinta promoción do grao de Dereito di adeus ás aulas

Rafael de Asís Roig foi nomeado membro honorífico do Claustro de Profesores da facultade

O campus de Ourense e especialmente a súa Facultade de Dereito celebrou este venres o acto de graduación da quinta promoción do grao en Dereito que se imparte nese centro. 48 novos xuristas recolleron as súas bandas e diplomas coa satisfacción de rematar con éxito unha etapa moi importante da súa vida, os estudos universitarios, e coa ilusión de comezar outra, a carreira profesional. Celebrando con eles e elas este momento tan especial para os estudantes estiveron familiares, amigos, membros da comunidade universitaria e autoridades.

Acto de graduación

O acto de graduación da quinta promoción do grao en Dereito tivo lugar no salón de actos Marie Curie do Edificio Politécnico, coa participación, entre outras autoridades, de Virxilio Rodríguez, vicerreitor do campus de Ourense, e Marta Fernández, decana da Facultade de Dereito ourensá. Os padriños de promoción foron os docentes do centro Roberto O. Bustillo, de Dereito Administrativo, e Pablo Raúl Bonorino, de Filosofía do Dereito. Todos eles tiveron palabras de recoñecemento aos novos egresados e egresadas do centro polo esforzo realizado ao longo da carreira e de ánimo para a nova etapa que se lles abre co remate dos seus estudos de grao.