Facultade de Fisioterapia

O I Congreso Euroamericano de Dereito e Política propón unha abordaxe crítica do estado de benestar

Ourense acolle esta cita organizada desde as universidades de Vigo e Fluminense de Río de Janeiro

Ser un foro de discusión e intercambio de experiencias das realidades trasatlánticas sobre temas de influencia directa nas áreas socioeconómicas e políticas dos dous continentes. Con este obxectivo, o campus de Ourense acolle deste este martes e ata o xoves a primeira edición do Congreso Euroamericano de Dereito e Política. A cita, organizada pola Área de Ciencia Política e da Administración da Universidade de Vigo e o Programa de Pós-Graduação em Justiça Administrativa da Universidade Federal Fluminense de Río de Janeiro, de Brasil, reúne a un centenar de investigadores e docentes dun e doutro lado do Atlántico coa idea de realizar unha análise crítica sobre as grandes problemáticas que afrontan os estados e o dereito na actualidade. Entre os temas postos sobre a mesa están a crise do modelo de benestar, o impacto da globalización ou o afastamento da cidadanía das súas institucións.

O congreso, explicaron os seus organizadores, nace froito do contacto investigador entre persoal das dúas institucións académicas e bota a andar co desexo de converterse nunha cita periódica para o intercambio de coñecemento e experiencias e a reflexión en áreas de interese común. O seu comité organizador está composto desde a Universidade de Vigo por Antón Lois Fernández, profesor doutor da Área de Ciencia Política e da Administración, e por Guillermo Suárez, catedrático de Dereito Romano e Sistemas Xurídicos Comparados. Por parte da Universidade Federal Fluminense lidera a participación Edson Alvisi Neves, catedrático da súa Facultade de Dereito.