Facultade de Dereito

A excelencia, o próximo reto para os proxectos de I+D+i no eido xurídico

A cargo da presidenta da Área de Dereito da Axencia Estatal de Investigación

Patricia Feraldo, presidenta da Área de Dereito da Axencia Estatal de Investigación, achegouse este venres ao campus de Ourense, á súa Facultade de Dereito, para ofrecer unha conferencia na que trasladou ao persoal docente e investigador deste centro a aposta da súa entidade por fomentar a presentación ás convocatorias do Plan Estatal de I+D+i de máis proxectos, e sobre todo de maior excelencia, no eido xurídico.

20190215
Leer más...

Estudiantes universitarios harán prácticas en todas las unidades de la Subdelegación del Gobierno

Cuatro alumnos de la Facultad de Derecho inician su período formativo en el organismo en Ourense

Tres alumnas y un alumno de la Facultad de Derecho del Campus de Ourense harán sus prácticas en la Subdelegación del Gobierno de Ourense. Los cuatro comenzaron ya este período de formación, que durará 135 horas. La subdelegación diseña el programa de prácticas de estos estudiantes, que pasarán por todas las unidades del organismo: extranjería, infracciones administrativas, autorizaciones de armas y explosivos, control de la legalidad de las administraciones locales, gestión de recursos humanos, Protección Civil, emigrantes retornados, violencia sobre la mujer, registro e información. La Abogacía del Estado les explicará sus funciones y les facilitará asistir a algún juicio. El tutor de los alumnos será el secretario general de la Subdelegación, Manuel Arias Carral. Estas prácticas se llevan a cabo en virtud de un convenio de cooperación educativa entre la Administración General del Estado y la Universidad de Vigo.

Leer más...

Hay una gran implicación de las instituciones judiciales con el máster

El posgrado para acceder a la abogacía acerca a los alumnos al día a día profesional

Cinco años después de su puesta en marcha el Máster universitario de Abogacía está más que consolidado en Ourense. Cada curso pasan por sus aulas una media de cuarenta graduados en Derecho, que buscan la vía para poder llegar a la profesión. Dolores Fernández Fustes, profesora de Derecho Procesal en la facultad de leyes ourensana, es la coordinadora de un programa en el que también se matriculan quienes quieren tener un plan B, por si falla la oposición. «Desde el real decreto que obliga la realización del máster para acceder a la profesión, esta es la única vía para ejercer de abogada, para la que también se requiereun examen estatal, que se hace normalmente en dos convocatorias anuales», explica la docente, que advierte de que las decisiones de los alumnos varían de un año a otro, vinculadas muchas veces con la situación económica.

20190119
Leer más...

Unha tese responde aos interrogantes sobre a aplicación xurídica das probas de ADN

Destaca a importancia de ter en conta o seu carácter indiciario e probabilístico

“Tratamos de ofrecer resposta a todos aqueles interrogantes que suscita a aplicación xurídico-práctica das probas de ADN e as bases de datos xenéticos”. Con este obxectivo María Victoria Álvarez Buján realizou na súa tese de doutoramento unha exhaustiva análise crítica desta proba que, apunta, “alberga un innegable interese, posto que a regulación existente ao respecto no noso ordenamento xurídico resulta incompleta e imprecisa en moitos puntos, o que expón diversos problemas de índole práctica”.

20181219
Leer más...

Marta Fernández renova o seu cargo como decana de Dereito

A Xunta de Facultade votou por unanimidade a favor da súa continuidade

A Xunta de Facultade de Dereito votou este venres por unanimidade a reelección de Marta Fernández como decana deste centro. A súa candidatura, a única que se presentou ás eleccións a decanato, acadou 24 votos favorables, todos os depositados na urna. A profesora afronta un segundo mandato co obxectivo de dar continuidade ao traballo desenvolvido ata o de agora polo seu equipo e polos anteriores equipos decanais, tal e como destacou no seu discurso.

20181214
Leer más...